پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
ارسال فایل بلافاصله پس از خرید

«طرح تکریم ارباب رجوع» به عنوان یکی از برنامه های هفتگانه تحول نظام اداری در کشور مطرح شد. جزئیات این طرح در جلسه مورخ 25/1/ ۱۳۸۲ شورای اداری مورد تصویب قرار گرفت. مصوبه مذکور تحت عنوان طرح تکریم مردم و جلب رضایت ارباب رجوع در نظام اداری، به دستگاه های دولتی ابلاغ شد. اجرای این طرح برای همه ادارات و سازمان ها مفید است، خصوصا سازمان های تولیدی و خدماتی که میزان رضایت مشتری را معیار مهم برای سنجش کیفیت کار خود می دانند و برای رضایت مشتریان هزینه های زیادی می کنند. اگر چه «مشتری» در هر اداره و سازمانی به تناسب خودش تعریف می شود. اما تکنیک های سنجش می تواند برای اکثر ادارات یکسان باشد.
در این کتاب مبانی دینی و علمی طرح تکریم مردم و ارباب رجوع در سه فصل مورد بررسی قرار گرفته است. در فصل نخست دیدگاه دین اسلام در خصوص رعایت حقوق مردم و ارباب رجوع و ضرورت تکریم آنان مطرح شده و در فصل دوم به مبانی علمی و ملزومات مدیریتی این طرح اشاره شده و به همین منظور ضرورت مدیریت کیفیت و رعایت اصول کیفیت در سازمان ها مورد بحث قرار گرفته و در فصل سوم نیز متن مصوبه هیأت وزیران و مواد قانونی طرح و ابعاد مختلف آن و مراحل اجرای طرح و شاخص های ارزیابی آن مطرح شده و کلیات طرح تکریم مورد نقد و بررسی قرار گرفته است.

ادامه مطلب

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب مبانی دینی و علمی تکریم ارباب رجوع (نسخه کامل)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *