پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
ارسال فایل بلافاصله پس از خرید

نويسنده اين کتاب در پيشگفتار تاکيد کرده‌ است كه نتايج اين پژوهش مي‌تواند مباني نظري و رويكردهاي لازم را براي مطالعات دقيق‌تر و جزيي‌تر در آينده فراهم آورد. موضوع اساسي و محوري اين پژوهش، بررسي رابطه و نسبت يا تعامل سه حوزه دولت، صنعت و فرهنگ با يكديگر در عرصه ظاهرآرايي و زيباسازي بدن در ايران است.
در کتاب «صنعت ـ فرهنگ ظاهرآرايي و زيباسازي بدن در ايران» که در هشت فصل تدوين شده تلاش شده تا تنوعي از منظرهاي نظري و سطوح مختلف تحليل تلفيق شود تا بتوان تصويري جامع و همه جانبه از صنعت ـ فرهنگ ظاهرآرايي و مديريت آن دو، در عرصه جهاني و ملي ارايه کرد.
در اين کتاب تأكيد شده كه قرائت توده‌وار و قرائت‌ سياسي از فرهنگ زيبايي و ظاهرآرايي در ايران هر دو مسأله‌دار است و براساس داده‌هاي تحقيق، قرائت سومي را مي‌توان مطرح كرد كه براساس آن، محصولات ظاهرآرايي به منزله متن‌هاي چند معنايي (Polysemic text) تلقي شود و مصرف‌كنندگان با نيازها، تمايل‌ها و گفتمان‌هاي متعدد به سراغ آنها مي‌روند.
در اين کتاب همچنين سياست‌هاي فرهنگي كشور در حوزه ظاهرآرايي و زيباسازي بدن معرفي، نقد و ارزيابي شده و به همين منظور، طرح فرهنگ عفاف و طرح ساماندهي مد و لباس معرفي و پيامدهاي آن انديشيده و نيانديشيده در قالب اين طرح‌ها تبيين شده است.

ادامه مطلب

Reviews

There are no reviews yet.

Be the first to review “کتاب صنعت فرهنگ ظاهرآرایی و زیباسازی بدن در ایران (نسخه کامل)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *