پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
ارسال فایل بلافاصله پس از خرید

جمعی از نویسندگان

کتاب نگرشی بر عنصر تبلیغ در پرتو نهضت امام حسین (ع) است. این نگاشته، از دو بخش تشکیل یافته است که در بخش نخست، مقاله‌ای با عنوان خطابه و منبر جای داده شده است. در این قسمت ابتدا، به موضوعاتی نظیر فلسفه قیام امام حسین (ع)، فلسفه اقامه مجلس عزا، اهمیت عامل احساسات و عواطف در زنده ماندن یاد امام حسین (ع) و ضرورت اصلاح نحوه مرثیه‌خوانی و در ادامه موعظه، ارایه آگاهی دینی و تطبیق جریان عاشورا با حوادث سیاسی امروز و اخلاص، به عنوان مهمترین وظایف خطیب آمده است. در بخش دوم نیز، مقاله‌ای با عنوان عنصر تبلیغ در نهضت عاشورا درج شده که در آن مباحث محوری زیر مطرحشده است: مفهوم و عناصر اصلی تبلیغ، شرایط موفقیت یک پیام و اوصاف مبلغان دینی از جمله: اعتقاد، بصیرت علمی، اخلاص، صبر، صفای باطن، دلسوز بودن نسبت به مردم، شجاعت، خداترسی و تلاش در جهت معرفی الگو و در انتها، تاکتیک‌های ویژه تبلیغی در نهضت عاشورا.

ادامه مطلب

Reviews

There are no reviews yet.

Be the first to review “کتاب فرهنگ عاشورایی – جلد ۶ – عنصر تبلیغ در نهضت حسینی (نسخه کامل)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *