امروزه، ورود به دنیای آنلاین برای هر بیزینس اجتنابناپذیر است. اگر صرفاً به روشهای سنتی حضور در بازار اکتفا کنید، نه تنها مشتریان جدید نخواهید داشت، بلکه مشتریان قدیمی خود را هم از دست خواهید داد.
منظور از تغییر به بیزینس آنلاین، راه اندازی بیزنس خود به صورت آنلاین از ابتدای کار یا راه اندازی بیزنس آنلاین در کنار بیزینس سنتی خود است.
در این کتاب، همانند سایر کتابهای “بیزینس هوشمندانه”، زوایای مختلف تغییر به بیزینس آنلاین برای شما توضیح داده شده است
تگ:
بازاریابی بیزینس تکنیکهای کسب و کار رسانه رسانه و بیزینس روشهای ارتباط با رسانه سری کتابهای بیزینس هوشمندانه کسب مشتری مشتری وفادار
Reviews
There are no reviews yet.