پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
ارسال فایل بلافاصله پس از خرید

یکی از شیوه‌های رایج برای هویت‌یابی و بازنمایی خویشتن، به ویژه در دوران معاصر، مصرف فرهنگی است.
رشد و توسعه اقتصادی و یا سیاسی بدون توجه به ارزشهای والای فرهنگی می تواند موجبات سستی و اعوجاج در اصول اعتقادی و ملی جامعه را فراهم آورد. پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات با انجام تحقیقات و پروژه های پژوهشی و نیز برگزاری نشستهای علمی با اصحاب علم و فرهنگ و ارائه نتایج حاصل در قالب گزارش پژوهی و یا کتاب، تلاش خود را مصروف گسترش ارزشهای اصیل فرهنگی می کند.
تگ:
سرانه مطالعه در ایران کتابخوانی کتابخوانی در ایران معرفی کتاب

ادامه مطلب

Reviews

There are no reviews yet.

Be the first to review “کتاب بررسی میزان مصرف محصولات فرهنگی در بین شهروندان تهرانی و تبریزی (نسخه کامل)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *