در سالهای اخیر، برگزاری ایونت به یک بیزینس پرطرفدار تبدیل شده است. ایونت هم مثل هر بیزنس دیگری، نیاز به معرفی و بازاریابی مناسب دارد تا اهداف برگزاری آن با جذب مخاطبان کافی و مناسب، یعنی شرکتکننده و بازدیدکننده محقق شود.
جذب مخاطب، ایجاد منابع مالی برای برگزاری ایونت و کسب درآمد از فروش خدمات آن، نیاز به داشتن استراتژی، برنامه و روشهای عملیاتی بازاریابی دارید.
در این کتاب با نگاهی هوشمندانه به انواع روش های بازاریابی ایونت پرداخته شده است. منظور از نگاه هوشمندانه این است که به این مسئله از جوانب مختلف نگریسته میشود و نتیجه آن، پیدا کردن راهحل های جدید براساس شرایط ایونت خودتان است.
Reviews
There are no reviews yet.