از متن کتاب:
میوه های تولیدی علاوه بر مصرف صاحب باغ و فروش در محل طبعا مازادی دارد که باید فروخته شود. تا حد امکان و درخور توانایی تولید کننده و نوع جنس و محصول به دست آمده و بسته به وجود راههای ارتباطی و وسائل حمل و نقل، مقداری از مازاد محصول به بازارهای داخلی و مراکز استان یا تهران حمل می گردد و به صورت تازه و تر به فروش می رسد. ولی متاسفانه بعضی از شهرستانها از مرکز استانها و بازار عمده خیلی دور بوده و جاده های ارتباطی نیز خراب بوده و یا طول راه مستلزم زحمت بوده و تکافوی هزینه کرایه و حمل و نقل را نکرده و از طرفی دارای باغهای بزرگ میوه می باشند که هم از لحاظ کیفیت و کمیت قابل ملاحظه بوده و چون نمی توانند محصول میوه خود را به طور تازه به بازار عرضه نمایند، ناچار اقدام به خشک کردن آن می نمایند..
چاپ اول: سالهای ۱۳۴۲ و ۱۳۴۳ در مجلات دهقان روز و تهران اکونومیست
Reviews
There are no reviews yet.