پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
ارسال فایل بلافاصله پس از خرید

خود پروفسور کمپل یک گیاه خوار هست و پسر ایشان ( دکتر توماس کمبل ) هم همینطور. این دو نفر یه برنامه‌ی تلویزیونی به نام ” چنگال به جای چاقو ” را هم تهیه کرده اند که خیلی مورد استقبال قرار گرفته است.
پروفسور کمپِل ، استاد تغذیه داشگاه کرنل آمریکا ، در کتاب ” پژوهش چین ” به روش علمی و بر اساس نتایج آخرین تحقیقات و دستاوردهای علمی در دنیا در زمینه تغذیه ، چنین نتیجه گیری می کند که فراورده های حیوانی اعم از گوشت و لبنیات ، باعث بروز سرطان می شوند . این تحقیقات ، علت انواع سرطان و بسیاری از بیماری ها از قبیل دیابت و MS را مصرف بیش از حد پروتئین های حیوانی می دانند .حتی در موادی که پتانسیل ایجاد سرطان به علت فامیلی و ژنتیک وجود دارد ، تغذیه طبیعی و سالم می تواند باعث پیشگیری از سرطان شود .

بخشی از مقدمه کتاب به قلم پروفسور کالین کمبل :
در این کتاب می‌خواهم تغذیه درست را دوباره معنی کنم، زیرا نتایج تکان‌دهنده‌ی حاصل از چهار دهه پژوهش‌های زیستی‌پزشکی من، ازجمله یافته‌های به‌دست‌آمده از پروژه‌ی آزمایشگاهیِ ۲۷ساله ( که توسط معتبرترین مؤسسات علمی صورت گرفته است )، نشان می‌دهد که تغذیه‌ی درست می‌تواند زندگی شما را نجات دهد. من حدود پنجاه سال در نظام پژوهشی آمریکا حضور داشته‌ام، در بالاترین سطوح علمی فعالیت کرده‌ام، پروژه‌های تحقیقاتی عظیمی را طراحی و رهبری کرده‌ام، و برای انتخاب پژوهش‌های شایسته‌ی دریافت بودجه تصمیم گرفته‌ام. افزون بر اینها، حجم عظیمی از پژوهش‌های علمی را برای گزارش‌های هیئتِ متخصصان ملی ترجمه کرده‌ام.
در این کتاب بیش از ۷۵۰ منبع و مأخذ ارائه شده، که اکثرشان منابع دست‌اولِ علمی‌اند. از میان این منابع می‌توان به صدها مقاله‌ی دانشمندانی اشاره کرد که راهکارهایی برای کاهش بیماری‌هایی همچون سرطان، بیماری قلبی، سکته، چاقی، دیابت، بیماری‌های سیستم ایمنی، پوکی استخوان، آلزایمر ، سنگ کلیه و نابینایی ارائه کرده‌اند.
این یافته‌ها نشان می‌دهند که رژیم غذاییِ درست، قوی‌ترین سلاحی است که برای مقابله با بیماری ها در اختیار داریم. همچنین با این شواهد و مدارک می‌توان فهمید که چرا اطلاعاتِ نادرست بر جامعه حکم‌فرماست، ایراد شیوه‌های تحقیق کنونی درباره رژیم غذایی و بیماری‌ها چیست، و چرا نحوه‌ی ترویج سلامت و برخورد ما با بیماری‌ها مشکل دارد.

ادامه مطلب

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب تردید در جایگاه اسطوره ای پروتئین حیوانی – جلد 2 (نسخه کامل)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *