کتاب حاضر به گونه ای تنظیم شده تا خوانندگان محترم ضمن آشنایی هرچه بیشتر با مفاهیم و مباحث عمده جامعه شناسی تبلیغات، بتوانند از اصول تبلیغ در اسلام تا حدودی آگاهی یابند. همچنین سعی شده است در مباحث عمده مقایسه ای بین تبلیغ در جوامع غربی و تبلیغ اسلامی صورت پذیرد. البته برای فراگیری بیشتر در مباحث تبلیغ اسلامی لازم است به منابع موجود در این زمینه مراجعه شود. نگارنده سعی کرده است در فصل آخر به تعدادی از این منابع ارزشمند اشاره کند.
تگ:
تبلیغ در اسلام تبلیغ موثر روحانیون رهبران مذهبی شیوه های تبلیغ مبلغان مذهبی
Reviews
There are no reviews yet.