بخشی از مقدمه:
تاریخ نشان میدهد که قدرت رسانه به تدریج و در گذر چند نسل به دست میآید و یکی از دلایل این که کنترل رسانهها معمولاً در یک خاندان میماند همین است. خانوادهی گراهام، پیش از آن که واشنگتن پست را به جِف بزوس، بنیانگذار آمازون بفروشند، ۸۰ سال صاحب این روزنامه بودند. ویلیام هرتز سوم، هنوز که هنوز است بنگاه هرتز را مدیریت میکند که بنیانش را پدر پدربزرگش گذاشته است. او معدنداری بود که بعدها سناتور شد. خانوادهی آرتور سالزبرگر بیش از یک قرن است که روزنامهی نیویورک تایمز را در اختیار دارند. امپراتوری مرداک در مقایسه با اینها جوانتر است اما به سختی میتوان قدرتمندتر از خاندان رسانهای مرداک، امپراتوری دیگری در میان رسانهها یافت..
Reviews
There are no reviews yet.