کتاب “شبکه های اجتماعی ابزار بازاریابی” اثری از استیو مقدم با همکاری سمیه امیری و تارا کمانگر میباشد.
شبکههای اجتماعی به یکی از بخشهای مهم بیزینس و زندگی، تبدیل شده اند و شما به عنوان صاحب یک بیزینس، باید حضور در آنها را جدی بگیرید، هوشمندانه به آن نگاه کنید و برای بهره بردن از آن ها در راستای تحقق اهداف فروش و بازاریابی، برنامه داشته باشید.
این کتاب، همچون سایر کتابهای “بیزینس هوشمندانه”، بر پایه نگاه هوشمندانه است؛ یعنی نگریستن به استانداردها و واقعیت های موجود از زوایای مختلف برای موفق شدن.
بر این اساس، نحوه استفاده هوشمندانه از شبکه های اجتماعی در بیزنس را در این کتاب، می آموزید.
Reviews
There are no reviews yet.